måndag 1 juni 2009

Måndagen den 1:e Juni

Då var det ny Månad, och den här gången heter Månaden Juni. Sommaren är här med andra ord! :P
Sov ingenting inatt xD låg i soffan en liten stund på morgonen bara innan jag hoppade in i duschen.
Sen åt jag fruksost vid 06.00 typ ;) och ett försök att gå ut med vår hund.. men han låg ju och sov som en gris :D

Gick mot bussen strax efter 07.00 och åkte till skolan :P
Hade verksta första lektionen, gjorde inget speciellt direkt hehe
Sen hade vi någon skit lektion haha
lunch
Och sen mentors stund, där vi snacka om lite olika saker..

Sen drog jag hem, orkade inte va kvar xD
Hem o vila lite.. sen drog jag iväg och kollade på IFK-Väsby som slutade 0-0
Tjänade lite över 100 kr bara för att jag sålde 3 av mina 4 biljetter :P

Annars har det inte vart så mkt mer :P
Ska snart sova känner jag..
Räkna med en riktigt bra Tisdags rapport ;)

Vi Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar