torsdag 4 juni 2009

Torsdagen den 4:e Juni!

Hade bestämmt mig för att vara hemma idag, så jag sov ut! Skönt va det iaf.. ;)

Gick upp någon gång efter 12.00,rog det lugnt lite.. sen började jag fixa med mitt rum. Gjorde om lite, och nu känns det bättre.. Jag är nöjd!

Sen hoppa jag in i duschen, och sen drog jag iväg till Hageby med Toffe :P hehe
Beroende av affärn :D
Sen när jag kom hem så fixade jag till lite i mitt rum, det var rätt så stökigt... mår så jävla dåligt när det inte allt är i sin ordning :P haha
Lite som inte är i ordning är okey, men är det för mycket så är det inte alls bra xD

Annars då.. suttit här och kollar klart säsong 4 av One Tree Hill. Bra va det asså :D Vill se säsong 5 så fort som möjligt ;)

Snart ska jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag faktist till skolan.. Och första lektionen som jag har då är engelska. Har inte haft det på typ ett år känns det som :P men så kan det vara när man inte går på dem lektionerna ;) xD faan.. Helsike :D

Vi hörs imorgon :P hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar